Volontärarbete:Möte med handledare

Det finns faktiskt inte så mycket att säga om dagens möte med min handledare. Hon ville veta lite mer om projektet, och sedan var det slut. Det gick på typ en kvart... Jag trodde att det skulle finnas mer att prata om, men vi satt bara där och pratade om vad jag skulle göra där nere. Frågeställningen var inte så viktig sa hon, den kunde man konstruera efter arbetet. Jag satt bara där och var lycklig över att det bara är 37 DAGAR KVAR!!!

Här kommer lite inspirationsbilder HÄRIFRÅN
looking for inspiration | via Tumblr(8) Tumblr
Keep in mind | Untitled na We Heart It. | via Tumblr
Free People Presents: FP Movement | Free People BlogPhoto | via Tumblr
Adventures

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Follow on Bloglovin