New in:GoPro Hero3+ Black edition

Nu har jag äntligen införskaffat en riktig undervattenkamera. Den här klarar sig till ca 40m under utan och är en av de bästa, om inte den bästa på marknaden (äventyrskameror för amatörer). Kameran kostar inte mer är 3500kr och skärmen (LCD bacpac) kostar strax under tusenlappen. Jag köpte mina på Elgiganten. Jag har också införskaffat ett rött filter, som neutraliserar väldigt blått ljus (rött ljus försvinner mer ju längre ner man dyker). Det har dock inte kommit på posten än, så det kan jag inte visa upp. Jag köpte ett billigt filter, och förväntar mig inte topp-kvalitet, dels för att det är en detalj som jag inte tycker ska behöva kosta så mycket, men också för att det finns stor risk att det repas, det är ju filtret som är längst ut och minst skyddat.
 
Jag är stensäker på att ni kommer att få se många bilder och filmer från den här kameran här på bloggen!
 
Idag hade jag förresten skolavslutning! Så härligt med sommarlov! Imorgon börjar sommarjobbet, och ikväll ska jag hänga med kompisar!
 
BARA 14 DAGAR KVAR!!!
 
Kram Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Follow on Bloglovin