Volontärarbete:Jag fick korall!

NU är det avgjort! Jag ska studera koraller under projektet! Innan var jag osäker om jag skulle få undersöka korall, eftersom jag "bara" stannar i 8 veckor (några av deltagarna stannar i 24 veckor), men jag hade framfört min önskan och nu vet jag äntligen att jag får undersöka dem! Så peppad! 
 
Vet inte än vilken ö jag ska bo på, men det här är så roligt!!! Hade förlikat mig med att jag skulle få fisk, och så får jag det här beskedet!
Fick nämligen ett välkomstmejl av GVI idag, med mer saker att plugga in osv.
 
I veckan har det strukits massor av saker från packlistan. Mest tråkiga saker, men också en lite rolig grej. Idag har jag tex. fixat euro(som turister betalar med, måste betala hotellet första natten i euro) . Seychelliska rupier gick tydligen inte att fixa förrän man är på plats...
Dessutom har jag skrivit min sista tenta idag. Så skönt, nu är det äntligen sommarlov!
❈ | via TumblrTumblr
H E Y . B | via TumblrKyka
bilder härifrån.
 
BARA 17 DAGAR KVAR!!!
Lovisa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Follow on Bloglovin