Volontärarbete:Om 100 dagar

Idag är det endast 100 dagar kvar tillls dess att jag åker... Spännande! Imorgon ska vi ha aulasamling,vi som går i tvåan på gymnasiet för en genomgång av hur gymnasiearbetet går till. Jag är redan ganska insatt i det, eftersom jag har tänkt och planerat på det så länge, men det kanske ändå finns något man kan lära sig om det. Det är ju så mycket regler och möjligheter! 
 
Här är lite inspiration från min Weheartit (jag vet, pinterest var först, men jag hittade pinerest först när jag samlat ca 2000 bilder så.....) Ni kan för övrigt komma till min weheartitprofil om ni klickar på den vita fjärilen i headern, och den mellanstora gröna om ni vill komma till bloggens startsida!                             Untitled | via TumblrGirlParadiseice | via TumblrotherwordlyPhoto Tip: Kelsey Finn | blog.swell.comB e a u t ?PicsBeach
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Follow on Bloglovin