New in:Scubastore

 
 
Kommer ni ihåg att jag skrev om Scubastore?
När jag kom hem från mitt jobb idag, hade en stor beställning landat på vardagsrumsmattan! Här ser ni de saker jag fått hem!
 

 
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
Allt passade förvånansvärt bra, det fanns väldigt noga storlekstabeller så att man kunde se centimeternoga hur de passade.  
 
 
 
Dräkt. Huva. Jag är 173cm lång och beställde dräkten i stlk M/3, ingen problem med längden! Däremot finns det extra tyg på magen, men det har jag aldrig kommit ifrån med andra dräkter heller!
 
Eftersom jag har ett stort huvud passar aldrig huvan som ibland sitter ihop med dräkten, därför köpte jag separata delar. Det kan ju vara skönt att kunna dyka utan huva i varmare klimat också.
 
Måste säga att butiken var jätteproffsig, Jag fick snabbt svar när jag mejlade frågor om skrivplattan, och det jag beställt kom efter precis den tid som de angav att det skulle ta att frakta. Fanns saker inte i lager angav de hur länge det skulle ta för att få hem dem. Dessutom behöver man inte betala tull, eftersom paketen skickas från Spanien. Frakten var inte heller onödigt dyr.  Om ett par veckor eller tre ska jag occh pappa ta ett dyk och testa allt, eftersom allt måste fungera som det ska när jag kommer ner. OCH för att det är kul att dyka såklart!
 
Bara 47 dagar kvar nu!
Lovisa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Follow on Bloglovin