Vardag:Hem ljuva hem...

Hejsan allihop! Nu är jag hemma i kalla, kalla Sverige igen!
Jag är väldigt trött, men oj vad jag har haft roligt! Jag orkar inte skriva något jätteinlägg just nu, men jag lovar att jag ska sätta ihop inlägg om allt jag varit med om, om jag så ska skriva om vecka för vecka! Så länge får ni nöja er med lite bilder. Håller även på att sätta ihop en film med material från hela resan!
Svingar mig i replian ner i lagunen på Secret Beach
Port Launay, närmaste turistställe med en liten butik, 30 minuters promenad från basen.
 Hawksbillsköldpaddshona i vår vik under ett av sköldpaddsdyken, där vi registrerar sköldpaddornas beteende.
En grön sköldpadda under en snorkeltur på Bird Island, där vi ibland hade tio sköldpaddor att snorkla med på en och samma gång!
Tre av sex drakfiskar som jag såg på en gång efter det att jag fullbordat mina kvadrater.
En på närmare håll.
Solnedgång från stranden i Beau Vallon.
Vänner som springer ner till vattnet i Beau Vallon under vårt första besök där.
 
Puss och kram, så ses vi senare.
Lovisa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Follow on Bloglovin