Träning:18km

I helgen har jag spenderat lite tid på volontärarbetet; jag har sammanställt en lista på saker jag ska göra och köpa innan jag åker! Det är så mycket som måste göras.
 
Träningsmässigt har jag äntligen kommit upp i lite längre löpdistanser, 18km i helgen som gick. Sprang världens vackraste runda i går, där halva vägen gick längs havet. Att tillägga är ju också att det var helt galet bra väder i helgen, vilket inte gjorde det mindre härligt precis...
 1h40 minuter gick det på, vilket gör att jag har gott om tid att bearbeta hastigheten tills det att Göteborgsvarvet går av stapeln 17:e maj. Det är första året som jag springer det, så jag ska försöka att springa distansen innan på ca 1h 45 min, eftersom jag hört att man tappar mycket om man startar sent(vilket man får göra första året). Som mål har jag att komma i mål innan 2 timmar efter start. 
F
Bild
Ett motto jag tycker väldigt mycket om.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur lång sträcka är Göteborgsvarvet?
Lycka till med träningen :)

Svar: 21km! Tack så mycket! Sprang 22km i går, gick rätt så bra! Så härligt när man kommer igång!
Lovisa Alexandra

2014-04-10 @ 16:00:48
URL: http://xn--nikotinplster-xfb.com/
Postat av: Sandra

Heej, vad söt du är som skriver! Det är mitt konto, tycker din weheartit är tokinspirerande så kunde inte låta bli att följa! :) kraam

Svar: Oj! Hade inte förväntat mig det! Tack så mycket, har liksom följt din blogg så länge, så det kändes helt tokigt när du följde min we<3it!
Lovisa Alexandra

2014-04-22 @ 15:30:01
URL: http://sandraekenstam.freshnet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Follow on Bloglovin