Volontärarbete:Introduktion loggbok

Jag kommer att fortsätta skriva loggbok för mitt gymnasiearbete här på bloggen. Under volontärarbetet kommer det antagligen vara svårt att uppdatera varje dag, men jag kommer att uppdatera så ofta som möjligt med hjälp av sånt jag skrivit ner för hand.
Det som loggboksinläggen kommer innehålla är:
  • Vad jag gjort och också hur och varför.
  • Hur det gick; framgångar och besvikelser.
  • Hur länge jag har arbetat.
  • Vad jag tänker ta itu med härnäst.
  • Om jag har fattat nya beslut eller ändrat något i min ursprungsplan och i så fall varför jag gjort det.
  • Vilka problem jag upplever just nu och saker jag skulle behöva hjälp av handledare med.
  • Hur det går med motivation och arbetsmoral.
Låter kanske lite formellt, men jag tänker mig att de ska se ut lite som dagboksinlägg. Alltså inte särskilt formella.
Jag kommer nog uppdatera under andra kategorier under resan också, om sånt som inte hör gymansiearbetet till, ex. vad jag gör på helgerna osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Follow on Bloglovin