Träning:Let's go!

Kom hem från ett stenhårt styrkepass för några timmar sedan. Grit Strenght är nog det härligaste passet jag någonsin gått på. Superjobbigt, superkul, tidsdeffektivt. Trots att det bara pågår i trettio minuter rekommenderar de flesta gym att man inte tränar mer samma dag. 
 
Den här sommaren satsar jag på att bli starkare än jag någonsin varit förut - och nej, det handlar inte om "beach 2014". Det handlar om att vara stark och kunna ta hand om sig själv och att må bra under volontärarbetet, för jag vet att det kommer att slita på kroppen. Att dyka är väldigt jobbigt (i alla fall att bära all utrustning på land) och varje gång jag dykt har jag fått väldigt mycket träningsvärk i framförallt rygg, armar och axlar. Tänk då att dyka i princip varje vardag, i åtta veckor!
 
Nu ska både styrka och kondition byggas upp!
 
Citatet nedanför handlar inte bara om fysisk styrka, utan i alla situationer!
😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Follow on Bloglovin