Vardag:18

Nu är jag 18 år! eller ,jag har varit det i ett dygn och 30 minuter.
Dagen har gått till att laga massor med mat, välkomnat familj och vänner och umgåtts med dem. Jag har en stor släkt, så huset var fullt av människor.  Imorgon består av plugg inför kommande tentor, trots att jag inte har en enda "normal" skoldag kvar, har jag tre tentor att skriva, kemi, fysik och matte. Nu ser jag i alla fall slutet av tunneln och det har börjat lukta salt, sol, tång! Snart är jag iväg! Inte ens en månad kvar!!! Jag har endel kvar att fixa. Läkarundersökning, koleravaccin, ska försöka fixa en GoPro-kamera(undervattenskamera), de sista nödvändiga detaljerna i skolan och så ska jag dyka med pappa innan jag åker! Det kommer nog vara tyst här på bloggen tills tentorna är över, men jag tänkte skriva ett inlägg om vaccin, vilka jag tar, vilka som kan vara nödvändiga osv.
Vi ses snart!
 
I sommar kommer jag missa alla festivaler, önskar jag hade kunnat gå på någon. Dels så rinner pengarna iväg till resan och dels är jag inte här i Sverige. Men jag ska inte misströsta! Jag kommer få en superbra sommar, det är jag säker på! Jag är med och tävlar om billjetter till färgfestival "life in color" som går av stapeln i oktober i både linköping ocu umeå. Här är mitt bidrag, en samling bilder på temat festivalliv!
tävlingsbidag accepteras inte längre, men ta gärna en kik på min samling och fånga lite inspiration om ni ska på några festivaler i sommar!
 
ℒινℯ╭♥╯Tumblr
Rebecca & FionaMy favourite part of the song | via Tumblr
tomorrowlandfuck this and fuck thatSteve Angello concert<3
Lite av bilderna från mitt tävlingsbidrag
 
 
BARA 28 DAGAR KVAR!
 
Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Follow on Bloglovin