Träning:Göteborgsvarvet 21km

Jag har spenderat helgen i Göteborg, trots annalkande mattetenta... Aj aj aj.Sprang Göteborgsvarvet, som jag nämnt i tidigare inlägg. Det här var min första gång jag sprang det, och jag hade inte seedat, vilket resulterade att jag hamnade i grupp 20. Jag spenderade det mesta av tiden med att kryssa mellan folk, kändes som jag sprang 24km och inget annat.... Träningsverken är i alla fall total, men jag är nöjd med prestationen! Vi får se hur benen klarar av att samarbeta med klättring imorgon på näst sista idrottlektionen det här året!
Bild från instagram

På tisdag kommer jag antagligen att kika in igen, eftersom jag ska ha mitt första möte med min tänkta handledare för gymnasiearbetet, vi får se hur det blir!

BARA 39 DAGAR KVAR TILL SEYCHELLERNA!!!
 
Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Follow on Bloglovin